fredag den 21. august 2009

Kommunikation/sendeflade

Min holdning vedr. kommunikation er at de basic værktøjer jeg har lært mig for over 12 år siden er de samme værktøjer jeg bruger idag. Mine budskabs opskrifter er de samme, mit indhold er naturligvis nyt hver gang. Det jeg vil pointere er at der er alt for mange marketing personer som siger at man skal fornye værkøjerne de tager ofte høje summer for dette. Det jeg gør er at ændre min sendeflader så de passer til modtagerene.

For blot 4 år siden var radio, tv, avis kommunikationsflader de populære, nu bruger vi mere tid på Facebook, blogs, andre community sites. Jeg mener nu at kunne dokumentere at hvis man blot følger sine kunders modtager forhold så kan du sende alt det du har lyst men brug de korrekte sende flader så har du et match.

Ingen kommentarer: